و این پایان نیست...
پایان آنچه که ما ها انتظارش را داشتیم و داریم. چون این شهر بزرگانی را در خاک خود دارد که زمانی خون ونفس خود را برای ابادانیاین اقلیم اهدا کرده اند و از مردم هیچجوابی جز خیانت نشنیده اند آری فقط خیانت .
اینقدر خوب تلافی کرده اند که دیگر جای هیچ جایبذل و بخشش نیست .آنان که برای سی شی حاضراند حکم مرگ شیخ را امضا کنند.وای به حالما که اگر بخواهیم تلافی کنیم آنگاه خواهد بود که زمین نخواهد توانست شنیدن صدایمظلوم را. حقیقت هر چه که هست نمیدانم چه کسی گناهکره و چه کسی بی گناه ولی این همانچیزی است باید داد وانهایی که ظلم کردندباید تاوان دهند تاوان کاری که نباید می کردند ولی ...
این همان مردم شهری است که مردم به اصطلاح باغیرتش وقتی بهشان سلام میکنی و احوالپرسی ؟ میگویند شکر واین یعنی ما آخر خطیم و فقط چندی با پرتگاه فاصله نداریم.
خیلی دوست دارم که با بعضیا چشم تو چشم میشم هیچی نگم.
لاهرود...ما را در سایت لاهرود دنبال میکنید
برچسب: لاهرود,لاهرود اردبیل,لاهرود مشگین شهر,امیرعلی لاهرودی,شهر لاهرود,شهرداری لاهرود,اميرعلي لاهرودي,محمود لاهرودی,شهرستان لاهرود,روستای لاهرود, نویسنده: بازدید: 93