
و باز، آمدیم و رفتیم ،بدون آنکه هیچ تفاوتی به حالت بکند ، نگران و مضطرب از اتمام و نه اکنون که غوغای حضورمان مرهمی باشد بر تنهایی بیxa0 سابقه ی گذشته ات . هیچ تفاوتی در آمدن ورفتنمان نبود ،جز اندکی تغییر صورتمان و تو خود خوب میدانی که سیرتم...
ادامه مطلب
و این پایان نیست...پایان آنچه که ما ها انتظارش را داشتیم و داریم . چون این شهر بزرگانی را در خاک خود دارد که زمانی خون ونفس خود را برای ابادانی این اقلیم اهدا کرده اند و از مردمxa0 هیچ جوابی جز خیانت نشنیده اند آری فقط خیانت . اینقدر خوب تلافی کرده اند که دیگر جای هیچ جای بذل و بخشش نیست .آنان که برای سی شیxa0 حاضر اند حکم مرگ شیخ را امضاxa0 کنند.وای به حال ما که اگر بخواهیم تلافی کنیم آنگاه خواهد بود که زمین نخواهد توانست شنیدن صدای مظلوم را. حقیقت هر چه که هست نمیدانم چه کسی گناهکره و چه کسی ب...
ادامه مطلب